11 lip 2013

Cośśś o mnie

Jestem Ola jak by ktoś nie wiedział (# Selena Gomez #) tego bloga piszę do 2 lat ^^ czyli od kąt mam nie całe 11 lat. Teraz mam 12 lat 3 miesiące i 67 dni (licząc z dzisiejszym)
Gdyby się dało oznaczyć na msp tak jak na FB status związku bym to zaznaczyła, ale on nie gra na msp :c
Dodaję tu moje zdjęcie 
                                          Chciałeś to masz ale w internecie xD i w najbliższym czasie go nie zobaczysz, bo        
                                         podobno słabo ci internet w Bułgarii chodzi xD Ps. (tego już idioto bartku nie         
                                          czytaj bo nie umiesz znaleźć ładowarki -,-'') Już je od dawna chciał -,-''

Chcesz coś o mnie wiedzieć pytaj na skype olusia951951 albo na msp # Selena Gomez #
                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz