20 lip 2013

Czas Start!

Hej! Hej!
O co chodzi w tytule postu? Czas zacząć tego bloga od nowa! Biorę się za jakieś fajne tło nagłówek i....ciekawsze posty! Może będzie jakieś moje nowe zdjęcie, ale nw kiedy się pojawi. Co do wczorajszego dnia nie miałam pomysłu na posta zrobiłam 2 odcinki i biorę się za film o 2 latach na msp ^^ Już trzeba przynajmniej robić screeny a potem dodać muzykę i wszystko zmontować do kupy bo w sierpniu będę raczej kupować książki i zajmować się finałem top model. Na pewno nie będzie odcinka Top Model 3 sierpnia możecie o nim tylko POMARZYĆ!!! Wtedy idę z rodzicami na wesele i nie będę się zajmować grą!!! Ten post jest długi i mam nadzieję że go przeczytacie. Zrobiłam wczoraj 2 odcinki nowego serialu Wielka Gwiazda i co? 1 wyświetlenie, a na top model nie całe 30! Robi się serial a wy co macie mnie głęboko w 4 literach!!!Wolicie oglądać top model bo chcecie tylko nagrody za 5.000sc ale! też muszę mieć na to sc więc na czym ta gra polega? Na robieniu filmów i oglądaniu ich, ale w oglądacie tylko z TOP! tak samo z artami!!!!
No tak! Nie mam VIP to macie mnie za przeproszeniem głęboko w dupie!
Mogę was zanudzić! Jeżeli uważacie ten post za hejt na wszystkich moich znajomych to jesteście w błędzie!
Tak jestem chamska! Dziś mam zły humor, bo muj vampir mnie wkurwił. Tak mam 12 lat i przeklinam i co wam do tg? Możecie mnie hejtować róbcie sb co chcecie ale znam wiele osób które są ważne dla mnie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz