27 mar 2013

Witam

Siema jak tam u was leci??? Lubicie MSP???


Siemuś :*. Jak wam minoł dziś dzień??? :)

Piszcie w komentarzach wasz nick na MSP. :)

Posłuchajcie tej muzy http://www.youtube.com/watch?v=bXksMpJ-GBU
                                Posłuchajcie
I na komentarzu napiszcie co o niej sądzicie
Dwie blondynki przeglądają kalendarz:
- Zobacz! Jutro jest Maksymiliana. Znamy jakiegoś Maxa?
- Tak, Ibuproma.
Mąż przychodzi i drzwi mu otwiera żona, a mąż się pyta
-Czemu chodzisz nago po domu?
A żona mu odpowiada
- Bo nie mam żadnej sukienki
Więc mąż idzie do sypialni i otwiera szafę i mówi:
- Jedna sukienka, druga sukienka, trzecia sukienka, o cześć Franek, czwarta sukienka, piąta sukienka....
W Sądzie:
- Ile pozwana ma lat?
- Chwileczkę, Wysoki Sadzie muszę policzyć: kiedy wychodziłam za niego za mąż miałam 20 lat, on miał 40. To teraz, jeśli on ma 70, a ja jestem o połowę młodsza, to mam 35?
:) żal mi tych którzy lubią Hannah Montana!!!!!!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz