17 mar 2013

Moja przygoda z msp :)

Hej!!!
Tego posta miałam wczoraj napisać ale mnie strasznie bolała głowa. Więc zaczynamy na początku lipca zaczęła się moja przygoda z tym wirtualnym światem moviestarplanet.pl mój tata wtedy chyba jechał po mamę do pracy gdy ja oglądałam cartoon network gdy leciała reklama msp więc szybko wpisałam ją w wyszukiwarce ale serwer był przeciążony bo dużo osób w tym czasie weszło bo zobaczyli reklamę w TV podobnie jak ja. Moją pierwszą moviestar był olkamonolka024 albo olamonola024 dokładnie to już nie pamiętam nazwy ale to konto było mi bardzo bliskie wtedy 3 levele wbiłam w tydzień a nie jak na # Selena Gomez # ponad pół roku męczyłam się nad 4 lvl. Na 1 moim koncie były takie filmy jak Szał Ciał coś w stylu Top Model właśnie podczas oglądania Szał Ciał na MTV wpadłam na pomysł żeby też to zrobić na msp. A właśnie gdy to oglądałam z mamą to była tam moja durna sąsiadka która wcale nie pilnowała swojego zasranego psa który omal mnie nie pogryzł!!! Moją drugą moviestar założyłam 3 sierpnia 2011 a olkę została usunięta z tego powodu że msp zmieniło wygląd na fioletowy do którego i teraz mam wstręt. Więc 2 moviestar była Nicole Schezinger założyłam ją gdy jechałam do Mrogowa na mazury na wakację oczywiście :) To konto nadal istnieje bo ktoś mi je ukradł ale kochana Ulcia której podałam hasło je zmieniła za co jej z całego serca dziękuje bo hasło było wyśmienite i trudne do rozdarcia :) A konto ma swoje kopie filmów kitikates i Amber ;** a i film Jadowitej... Martwe Dusze. Moje 3 konto i obecne założone 24 sierpnia właśnie wtedy gdy wróciłam z Mrągowa do domu. # Selena Gomez # mój kochany skarb moja ikona stylu którą kocham próbuje zgrywać we wakację swoje ciuchy z msp z tymi co mam w realu. Mój kochany 17 lvl mam nadzieję że na 12 urodziny od was na msp dostanę masę prezentów z listy życzeń i upragniony 18 lvl lub 19 lvl. Reszta historii na nowym blogu ukaże się jutro lub we wtorek link będzie w ctr.
 A wszystkie konta zostały założone gdy miałą 10 lat :) Kocham was! I Dziękuje za te cudowne niecałe 2 lata!
# Selena Gomez # 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz