9 mar 2013

" Być albo nie być o to jest pytanie "

O to jest pytanie czy wbijemy 18 lvl w 2 miechy? No skoro zostało tylko 797.827 fame
Blanka przygotowała dla nas outfit którego ja dawno nie robiłam bo miałam go w dupie.
Robię dziś 2 odcinek Dżoany film opowiada o nastolatce która chce być Modelką i chce być prowadzącą swojego programu Tap Madl :)
Naszą kochaną Dżoanę gra Martyna01234.
Nadal nie wiem co będzie z konkursem ale jak rodzice dziś kupią mi gazetkę msp to oprócz tego że zobaczę jak zrobić ten taki coś co robi się w mieście filmów który nazywają filmem a to ani film ani bajeczka dla dzieci! Chcemy stare msp wczoraj wysłałam do modów e-mail dotyczący starego MSP!!! Jeśli się zgodzą to 2 razy do roku przez tydzień będzie stary wygląd z 2011 rok gdy zaczynałam gre bez durnych diabelskich bezsensownych płytkich - diamonds blokad ostrzeżeń zmian i osób. Są tu osoby które mi pomagają jest ich w moich znajomych ok. 20% na 100% czyli ok. 15 osób na 317! Modernatorą msp zasugerowałam że jak vip będzie po starej cenie 2 razy w roku to więcej osób go kupi. No widzicie jaka jestem pomysłowa? Przecież mało osób kupi vip na tydzień za 11.07zł to bez sensu jak 2 razy w roku tak będzie to ja na pewno też sb kupie i to parę razy :) Moje głupie pomysły. Teraz wyślę im projekt konkursu i za moją ciężką pracę życzę od nich sobie przynajmniej pań modernatorek w znaj. Wiem rozpisałam się a Dżoana wciąż nie ubrana w filmie ma tylko sukienkę. Wczoraj zrobiłam ostrą wywalankę bo mimo że jestem chora i był dzień kobiet to od chłopaków z klasy dostałyśmy po czekoladzie i kolczyki sówki ja mam czarne z jakimiś diamencikami szczeże to jak ich nie widziałam tylko Blanka jak szła do domu to mi o tym mówiła a ja taką Partycję w szkolę w poniedziałek pod szatnią zabiję!!! Ona rujnuję moją i Blanki przyjaźń! To już przesada! Dobra kończę tego posta bo film sam się nie zrobi. 

# Selena Gomez # 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz