17 wrz 2013

 Em...Hej! Dawno nie pisałam, ponieważ mam teraz sprawdziany i kartkówki -,-'... Najczęściej z BIOLOGII O.o... Pewnie znacie ten ból pisania wypracowań na temat naszego dziwnie zbudowanego Świata. Do rzeczy... Napiszę teraz parę rzeczy i ciekawostek o sobie. Mieszkam w małym miasteczku niedaleko Szczecina. Mam 11 lat i chodzę do 5 klasy. Chodzę na konkursy siatkarskie *-*. W wakacje byłam, także na obozie też siatkarskim *^*. Mój tata wymyśla iż wyśle mnie do Rosji i tam rozpocznę wielką karierę XD. Po prostu padłam jak mi to powiedział :D. Dalej..em...Mieszkam w domku 3 rodzinnym *-*. Mam suczkę. Wabi się ,,Bibi'' z tąd moja nazwa na MSP. To chyba na tyle... Jutro postaram napisać jakiegoś posta  z zrzutami z gry ,ale na razie spróbuje wbić 11 level na MSP XD. To Heej ;*        

Bibi XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz