18 wrz 2013

trololo

hejo <3

Nie mam co robić więc gram w jakieś gry na fejsie *.* bo robiłam już karteczki Głosuj na.... (imię nazwisko)
zrobiłam ok.40 będzie dużo bo konrad zrobi ok.50-150 a patrycja ok.50-100 i latamy z tym po całym 4-6 i rozdajemy.
Dziś nie mam na nic ochoty więc po pytajcie i po lajkujcie mi na asku
ask:
ask.fm/Straberrry
i zdjęcie które obiecałam
ciesz się :/ brzydka ja :)
drugieee
taka przyczajona xD
Gram sobie w jakieś pet city na fb i nie wiem o co kaman *.*
Idzie se jakieś zielone coś $-$ i reklama z hajsem $-$
Dziś próbny test 6 klasisty nie zapowiedziany za pyt. wielokrotnego wyboru (zamknięte) miałam 14 p. :c
Sel se idzie grać w pet city i ogarniać głupią gre.
Wierszyk *.*
Jestę Hubert tak się podpisał się Hubert na paletce Dawida. Sprawa z Matim <3 się wyjaśniła.
Ask.fm/Straberrry
Tag mi się nudzi. DżololDżololo Traltraltral (alt-J)
Bajjjj <3



1 komentarz: