17 wrz 2013

easy to write easily hurt

Hej :c

Dziś wchodzę sb na fb i co widzę :c jak by nie mogli iść na priv -.-
Smutam i tyle.
Pewnie znacie to z fb
Wklej to na swoją tablice i
dowiedz się co Twoi znajomi
chcieliby z Tb zrobić *.*
Szczerzę proszę ;*
1. Przytulić 
2. Pogadać
3. Przyjaźnić się
4. Spotkać się >-<
5. Być z Tb
6. Pisać z Tb
7. Iść z Tobą na dyskotekę ;p
8. Całować się
9. Iść na piwo ;D
10. Wziąć ślub
11. Dokuczać Ci -.-
12. Być z Tb już na zawsze
13. Pójść do kina
14. Łaskotać Cię -.-
15. Iść z Tb na zakupy
16. Przepłynąć z Tb cały świat
17. Poznać
18. Jechać czołgiem
19. Grać w szachy
20. Iść na placki "_"


Co mnie w tym zabolało? To że u mnie w klasie jest tak że jak wybierze ktoś twój nr. z dziennika to wiadomo o co chodzi :c Tu akurat mój kochany nr.9 :* z którym często piszę na fb i 18 przyjaciółka.
Nie powinnam się przejmować, bo wiem jak oni siebie lubią :D wcale bo Mati nawet błagał żeby nie siedzieć z Kaśką, bo go cyrklem straszyła :D
Tak wyprosił panią żeby ze mną siedzieć *.* no bo u nas się tylko fejmy liczą -.- na szczęście do nich należę ;*
Mi tylko napisał nr.1 8 i 12 padłam on pewnie mnie o chodzenie poprosi :*
Podpytałam jego najnaj przyjaciela i się dowiedziałam że mu się podobam, ale żebym zwróciła uwagę na kocham cię? Nie powiedział do końca :c
Znowu się poryczę z byle powodu :C
Ona znowu zaczęła -.- jak on napisze że ją kocha to nie wiem co zrobię -.-
Nie mieliśmy matmy i siedzieliśmy na świetlicy >-< i mnie zawołał i coś dalej nie wiemy co oglądaliśmy na tablecie :)
Teraz do mnie ani me ani be bez słowa -.- ja mam zaczynać rozmowę?! foch
Siedzę i piszę tg posta i skubie tą róże od niego :c
No nie chcę być wredna i chamska i nie wygarnę mu tego, ale też źle się z tym czuję
Jest jeden + bo ona podoba się Hubertowi a oni się  bardzo lubią. Jest też - bo nasz Mateuszek -.- jest nie obliczalny, ale i tag go koffam :*
Za dużo się chyba na czytalicie więc mówię paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz